REGULAMIN

 

Sprzedaż prowadzona jest przez firmę Pracownia Rękodzieła MCP Justyna Rutkowska z siedzibą w Lublińcu, ul. Kołłątaja 9, NIP: 894-262-65-60; Regon: 243569418.

 

DANE KONTAKTOWE

 

sklep internetowy: www.pracowniampc.pl

e-mail: pracowniamcp@gmail.pl

tel.: 723 826 736

  1.        SPRZEDAŻ

a)       sprzedaż produktów prowadzona jest za pośrednictwem sieci internetowej 24h na dobę;

b)       wszystkie wystawione produkty są własnoręcznie wykonane przez właścicielkę firmy, z nowych, bardzo dobrej jakości materiałów;

c)       zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci internetowej – sklepu znajdującego się na stronie internetowej, poprzez e-mail lub wiadomości na portalach społecznościowych (Facebook, Twitter);

d)       w celu złożenia zamówienia należy zakupić produkt i wypełnić formularz zamówienia na stronie internetowej bądź skontaktować się poprzez e-mail lub wiadomość na portalach społecznościowych;

e)       po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem transakcji;

f)         w przypadku niedostępności produktu objętego zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zastąpione innym produktem o tej samej wartości, chce poczekać na wykonie zamówionego produktu, czy ma być anulowane;

g)       do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu zamówień / zapłaty, aż do wyczerpania się zapasów;

h)       wszystkie ceny podawane są w złotych polskich, sprzedawca zwolniony jest podmiotowo z podatku VAT(podatek od towarów i usług). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towaru znajdującego się w ofercie, wprowadzania nowego towaru do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania zmian;

i)         w momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późniejszymi zamianami) oraz w Ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami);

j)         w celu ułatwienia kontaktu Kupujący ma obowiązek podania Sprzedającemu aktualnego e-maila;

k)       jeśli Kupujący potrzebuje wystawienia rachunku jest On zobowiązany podać wszystkie dane potrzebne do jego wystawienia;

l)         w przypadku zakupu „modelu na zamówienie” (informacje przy danym produkcie w sklepie na stronie internetowej), Kupujący ma obowiązek sprecyzowania szczegółów dotyczących zamówienia (kolor, materiał, dodatki etc.). Sprzedający zaznacza, że kolory mogą nieco obiegać od tych widocznych na fotografiach (związane jest to z użyciem flesza aparatu fotograficznego i oświetlenia pomieszczenia). Sprzedający gwarantuje jednak, że wszystkie są równie starannie wykonane. Nie podanie koloru jednoznaczne jest z otrzymaniem produktu wybranego przez Sprzedającego. „Model na zamówienie” będzie wykonany w kolejności aktualnych zamówień, o przybliżonym terminie wykonania oraz wysyłki Kupujący będzie niezwłocznie poinformowany;

m)     umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

  1.        PŁATNOŚĆ

a)       za zamówiony produkt Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

  •          przelewem bankowym na konto;
  •          gotówką (odbiór osobisty).

b)       Kupujący ma obowiązek wpisania w tytuł przelewu swojego dane osobowe oraz nazwę zakupionego przedmiotu;

c)       Sprzedający czeka na zapłatę za przedmiot 5 dni. Po tym czasie transakcja zostaje anulowana.

  1.        REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

a)       realizacja dostępnego zamówienia następuje w 24h od otrzymania przez Sprzedającego przelewu na konto z zapłatą za przedmiot;

b)       realizacja „modelu na zamówienie” następuje w kolejności aktualnych zamówień, o przybliżonym terminie wykonania oraz wysyłki Kupujący będzie niezwłocznie poinformowany.

  1.        WYSYŁKA ORAZ DOSTAWA

a)       czas dostawy zależy od wyboru środka doręczeniowego, tj. odpowiednio:

  •    przesyłka polecona ekonomiczna – przewidywalny czas dostawy to 4 dni robocze od dnia wysłania;
  •    przesyłka polecona priorytetowa - przewidywalny czas dostawy to 2 dni robocze od dnia wysłania
  •    paczka pocztowa ekonomiczna – przewidywalny czas dostawy to 4 dni robocze od dnia wysłania;
  •    paczka pocztowa priorytetowa – przewidywalny czas dostawy to 2 dni robocze od dnia wysłania;
  •    kurier - przewidywalny czas dostawy to 24h od dnia wysłania.

b)       termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy;

c)       wysyłka produktu jest realizowana od poniedziałku do soboty;

d)       w przypadku wysyłki krajowej, ze względu na ilość zakupionych przedmiotów za przesyłkę Kupujący płaci odpowiednio:

  •    7,50zł w przypadku przesyłki poleconej ekonomicznej (jeden produkt);
  •    8,30 zł w przypadku przesyłki poleconej priorytetowej (jeden produkt);
  •    9,50zł w przypadku paczki pocztowej ekonomicznej (dwa produkty lub więcej);
  •    11,00zł w przypadku paczki pocztowej priorytetowej (dwa produkty lub więcej);
  •    20,00 zł w przypadku przesyłki kurierskiej.

e)       przy zakupie powyżej jednego produktu (dwa lub więcej) wysyłamy paczką pocztową lub przesyłką kurierską;

f)         w przypadku wysyłki za granicę koszt jest szacowany na podstawieaktualnego cennika operatora pocztowego;

g)       Kupujący ma obowiązek niezwłocznego poinformowania Sprzedającego, jeśli adres dostawy jest inny niż ten zarejestrowany na stronie lub zmienił się (w przypadku kolejnego zamówienia);

h)       Klient udziela Sprzedającemu pełnomocnictwa na zawarcie umowy o świadczenie usług pocztowych (kurierskich itp.), dotyczącej wysyłki zakupionego produktu, w Jego imieniu.

  1.        REKLAMACJE W/S DOSTAWY

a)       reklamacje na przesyłki operatora pocztowego można składać od 15 dnia roboczego (niezależnie od tego czy jest to przesyłka zwykła czy ekspresowa) od dnia nadania przesyłki;

b)       jeżeli do tego czasu Kupujący nie otrzyma przesyłki jest On proszony o kontakt ze Sprzedającym. Sprzedający skontaktuje się z operatorem pocztowym w celu wyjaśnienia;

c)       reklamacja będzie rozpatrywana przez operatora pocztowego do 2 miesięcy od momentu jej zgłoszenia;

d)       po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez operatora pocztowego i stosownym piśmie Sprzedający zwraca Kupującemu pełną kwotę, wg życzeń może wysłać przesyłkę ponownie;

e)       zwrot należności lub ponowną wysyłkę Sprzedający dokonuje dopiero po uznaniu reklamacji przez operatora pocztowego.

  1.        REKLAMACJE W/S ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU

a)       jeżeli po otrzymaniu produktu Klient znajdzie w nim wady fizyczne powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres Pracowni Rękodzieła MCP. Firma nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego firma zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego przedmiotu należy dołączyć rachunek (o ile był wystawiony) oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 5 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu braku produktu), firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny przedmiot. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

  1.        ZWROT ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU

a)       zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów”, Klient może zrezygnować z zakupionego przedmiotu kupionego bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od dnia odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony (nie dotyczy projektów spersonalizowanych, wykonanych na specjalne zamówienie). Zwracany towar należy odesłać razem z otrzymanym wraz z nim rachunkiem (o ile był wystawiony). Firma gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Koszty zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Firma nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  1.        BEZPIECZEŃSTWO

a)       informuję, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych;

b)       sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

  1.        POSTANOWIENIA KOŃCOWE

a)       dokonanie zakupu jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu;

b)       w razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.


Ta strona używa Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie. Zgadzam się